În scopul asigurării activității Curții de Apel Comrat în perioada pandemiei COVID-19, până la ridicarea stării de urgență declarată prin Hotărârea Parlamentului Republicii Moldova nr.55/2020, în conformitate cu art.60, art.63 și art.64 din Legea privind regimul stării de urgență, de asediu și de război nr. 212-XV din 24.06.2004, coroborate cu prevederile Dispozițiilor Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.1 din 18 martie 2020, nr.4 din 24 martie 2020, nr.6 din 26 martie 2020 și nr.24 din 29 aprilie 2020, întru respectarea restricțiilor stabilite anterior, comunicăm că:
1.1. În incinta Curții de Apel Comrat vor avea acces doar angajații strict necesari pentru asigurarea funcționalității instanței, activitatea cărora necesită prezența obligatorie la locul de muncă, care, pe durata programului de muncă, urmează să respecte strict condițiile de prevenire a răspândirii infecției COVID-19.
1.2. Angajații care, în virtutea atribuțiilor de serviciu, pot exercita munca de la distanță vor desfășura activitatea de muncă la domiciliu, urmând să prezinte conducătorului nemijlocit darea de seamă privind lucrul efectuat la distanță.
1.3. Angajaților Curții de Apel care nu se încadrează în situațiile descrise la punctele 1.1., 1.2. li se va acorda, prin ordin unilateral emis de președintele instanței, concediu de odihnă anual nefolosit total sau parțial.
PREȘEDINTELE INTERIMAR
AL CURȚII DE APEL COMRAT
Grigori COLEV